2018. április 24., kedd

Keresztény vers- Vezettetésért való könyörgés


Vezettetésért való könyörgés

Egyengesd nékem utadat, Uram,
És én megfogva a te hű kezed,
Tebenned bízva járom majd utam,
Amely tudom, a menny felé vezet.

Egyengesd nékem utadat, Uram,
Félelmemet s kétségem űzd Te szét,
Erősítsd léptem, mint megírva van,
Világosítsd meg azt, ami setét.

Egyengesd nékem utadat, Uram,
Te választád s így bizton révbe jut,
Magányos bár és árnya, éje van,
Tevéled járva áldott, biztos út.

Egyengesd nékem utadat, Uram,
Tiéd az út, amit szívem keres,
Mint egykor Izráelt az úttalan
kietlen pusztaságon is vezess.

S „Ígéret földjét” ha elérhetem,
A tiszta, áldott, égi Kánaánt,
Hol arcod, Mesterem, szemlélhetem,
S Nálad találok majd örök hazát:

S ha majd szent fényed napsugárival
A megtett útra visszanézhetek,
Látom, hogy jó volt napfény és vihar,
Mert otthonomba… Hozzád vezetett.
Angolból: özv. Vargha Gyuláné



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése