2015. augusztus 26., szerda

Köszöntés


Kedves Olvasó!
Örülök,hogy ide jöttél a Blogomhoz.
Érezd jól magad,és kérlek írj hozzászólást,mert nagyon számít számomra.!
Mozgáskorlátozott vagyok, sajnos nem mindig tudok elmenni kicsi kis gyülekezetemben.
Én hiszem,hogy az Úrnak mindennel, és mindenkivel terve van,velem és veled is.
Kérem Őt,hogy használjon engem mit hű sáfárát,ne keljen szégyenkeznem
amikor megállok Szent színe előtt.
Katalin,(kata )vagyok 61 éves Baptista gyülekezetben járok.
Az Úr  Gyermeke vagyok, 1986 ban tértem meg .
Üzemeltetek egy Magyar Keresztényzene Igeszobát. Ez egy külső háttérről működik.
18:00 órától 22:00 óráig van nyitva.
20:00 órától Igeszolgálatok vannak. Itt, Baptista,Református,  Pünkösd gyülekezet ,és több más felekezettől hallgathatók.
Szeretettel várunk minden olyan érdeklődőt aki valami ok,pl betegség vagy más miatt nem tud közösségbe  járni. Isten adja meg mindenkinek,hogy az Örömhír
üzenete eljusson mindenkihez.
 Katalin






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése