2015. augusztus 30., vasárnap

Keresztény énekek

Az Egek Hirdetik


Az egek hirdetik, hogy Ő az Úr

A hegyek hirdetik, hogy Ő az Úr.

Dicsőségéről beszél az egész teremtés,
Hogy tudnám elhallgatni,
Hálámat visszafogni,
Istenem Te vagy az Úr, Te vagy az Úr!  (x2)  



Az egész Föld felett


 

 A           E          D2               E            A

Az egész Föld felett Te vagy Úr s Király!
             E        D2                E          F#m
Tiéd a hűs patak, Tiéd a napsugár,
                    F#m/E      D            E        Hm
Csak egyet kérek én, add meg nekem:
                    D           E        A
Legyen hát Tiéd az életem!

Tiéd a gondolat, Tiéd minden szó.
Látom szépséged, Mindenható.
Te vagy, aki nekem mindennél többet ér –
Legyen hát Tiéd az életem!

Refr.:  A    E        D                E          A
           Jézus vezess, szorítsd két kezem,
                        E     D2              E        F#m
           álmaim éjjelén, gyötrelmeimben!
                  F#m/E      D                    E     Hm
           Lényem felett Te vagy Úr s Király –
                             D           E       A
           Legyen hát Tiéd az életem!







               A                E
A keresztet       ha nézem én
                       C#m  A             Hsus  H
Hol meghalt Ő,           a nagy Király
                     E/G#     A            C#m  A
Minden kincsem,      a büszke én
              E/H    Hsus     H                E     A/E  H/E A/E
Semmivé lesz,         és nem kell már

                         A               E
Másban többé       nem bízom én
                       C#m  A       Hsus  H
Mint Krisztusom      halálában
             E/G#    A          C#m     A
Csábít és hív     minden egyéb
            E/H    Hsus   H          E     A/E  H/E A/E
De élet csak         vérében van

                  A                   E
Nézd homlokát,      kezét, lábát,
                  C#m  A             Hsus  H
Szeretet s gyász       lett ott eggyé.
                E/G#     A            C#m  A
Volt-e már vér        ennél drágább,
              E/H    Hsus     H      E     A/E  H/E A/E - (D)
Tövisből font        fejdísz ily szép?

         G  C                G
Ha a vilá   got adhatnám,
            Em  C                Dsus  D
Ajándéknak      az oly kevés.
          G/H   C                  Em    C
E szeretet     többet kíván:
       G/D  Dsus   D        G
Az életem      legyen Övé. Dobrocsi Gábor [1]


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése