2019. február 1., péntek

Keresztény vers –„…és kicsoda az az Isten?”


„…és kicsoda az az Isten, aki kiszabadítson
titeket az én kezeimből?”
(Dán 3,15b; Károli ford.)
Hogy kicsoda az én Istenem?
Aki talpra állít, ha elesem,
Aki kivont engem a halálból,
és megszabadít minden gonosztól.
Aki megerősít a képmutatók ellen,
hogy végképp el ne keseredjem,
hogy tudjam és érezzem:
Övé a bölcsesség és erő,
a titkok titka.
És a szívem,
ha elé viszem,
átélhetem a hétköznapok
csodáját,
beteljesült evangéliumát:
„Veled vagyok minden napon”,
és azon túl, a sötét
majd megvilágosult hajnalon.
„Minden verebecskénél
drágább vagy nekem”,
és nem engedem
„hogy egyetlen hajszálad
a fejedről tudtom nélkül leessen”!
Ő az én Istenem!
A csodálatos, kihez hasonló,
felfoghatatlan nem létezik,
Aki igazgat, és kegyelmet ad
ennek a lángoló világnak.
Kinek keze fel van emelve
ítéletre.
De még tart a ma, s minden
nap kegyelem!
Számomra – számodra –
szüntelen!
Ő az én Istenem!
Békési Mária


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése